Sunday, May 13, 2012

Fantasy Hotel!!!

Τι κάνετε λουλουδάκια μου!!! ^-^ Ήρθε ένα νέο κατάστημα με παραμυθένια έπιπλα και πολύ όμορφα διακοσμημένα!!! Είναι λιγουλάκι ακριβούτσικα αλλά αξίζουν τα λεφτά τους!!!!!!! Όλοι έχετε δει την παρακάτω εικόνα στα μηνύματα σας!!!:
Και βέβαια δεν πρόκειται να ξεχάσω τους ΘΕΙΚΟΥΣ ορόφους του...Γιά ρίξτε μια ματιά!!!
1ος όροφος...



Μου βγήκε και μια ετικέτα αλλά τι να κάνουμε!!! Όλοι κάνουμε λάθη...;)
Παραμυθένια παραλία *-*

2ος όροφος
 
'Εχει στη μέση το τζακούζι που έχω και εγώ στη σουίτα μου!!! (Το νερό μέσα μετακινείται!!!)
Αυτή η εικόνα μου θυμίζει ζούγκλα...

3ος όροφος














Κι άλλη ζούγκλα...Έχει και ψησταριά βλέπω...Τόση τεχνολογία που ξεχειλίζει ρε φίλε!

4ος όροφος

Για αυτό δεν έχω να πω τίποτα...μόνο μια λέξη...ή μάλλον επιφώνημα ΟΥΑΟΥ!!! Αυτό θα πει τροπικό νησί!!!

5ος όροφος
 








Ε τόση ομορφιά υπάρχει...!!! Κρεβάτι δεν θα έχουμε να κοιμηθούμε;



Τι λέτε...Σας αρέσουν;
pennyyo
 

No comments:

Post a Comment